HTML

pio - trip to china

pio

Linkblog

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A második nap

2010.04.30. 18:09 :: pio

Második reggel ugyebár a kanapén ébredtem reggel fél nyolc körül, ez csak azért maradt meg ennyire mert minden létező porcikám fájt az előző esti masszázstól.. Röviden tömören életemben nem dolgoztak még így meg, el is határoztam hogy ha valaha elmegyek masszázsra mégegyszer, olyan masszőrt választok, aki beszél legalább egy általam is beszélt nyelvet:) 
Nagynehezen kikászálódtam az ágyból, emberformába öntöttem magam, és irány a reggeli. Svédasztalos reggeli volt, le a kalappal a szálló előtt, minden volt ami szem-szájnak ingere. Láttam futószalagos toast pirító gépet:) Ettem valami meghatározhatatlan nevű kínai zöldséget, de finom volt. A vicces, hogy a tengeri herkenytyűk meg minden ital benne van a reggeli árában, de a kávé bazdmeg az nincs. Bár mondjuk annyira nem is lehetett kávénak nevezni, mert az íze felvizezett bedeko-nescafé keverékre emlékeztetett, de azért placebonak jó volt, talán nyomokban koffeint is tartalmazott.. Miután sikerült megreggelizni a rántottát és a gyümölcsöt, elváltak útjaink, Robert tárgyalni ment én meg az egyik itteni kollégával az irodába. Az úton elbeszélgettünk kicsit és végig azon ment a nevetés hogy a városban többen laknak mint az én országomban.. Ami az érdekesség ennek a városnak a közlekedésében az az, hogy a főbb utak (mint például BPen a körutak meg a sugárutak értsd üllői rákóczi váci gyáli stb) a levegőben mennek a város felett kvázi hídon, és mindenki csak annál a városrésznél hajt le ahova megy, így állítólag kisebb a légszennyezettség (ettől még kiba* nagy szmog van), viszont emiatt könnyebben be is tudnak állni.. Életemben nem láttam még ennyi felállványozott házat mint itt, de végül kiderült hogy valami nagyon nagy rendezvény lesz, és ezért renoválják az összes kétes kinézetű házat kívülről (természetesen csak a főbb utak mentén:)). Amin nagyot néztem mikor egy ilyen állványt jobban megszemléltem, hogy bambuszból van. A 30 emeletes épületnél IS. BAMBUSZBÓL B+!!!!! Állítólag stabil meg jó anyag, nekem nincs bajom vele amíg rám nem dől:)

Beértünk az irodába, egy irodaház majdnem legfelső szintjén van, átlagos iroda. Ott jöttem rá végleg, hogy kínában konkrétan sehol nem ajánlott csapvizet inni, erről árulkodik a nagyjából mindenhol jelenlévő nagytartályos vízgép eldobható poharakkal.

Itt jegyezném meg, hogy a kínai nyelvű windows egy nagy rakás FOS! Főleg ha az Office is kínai rajta.. És a hibaüzenetet még csak átrajzolni sem tudtam a google translate-be, úgyhogy maradt a vakon sakkozás. Screenshotot majd a képekkel együtt töltök fel valami albumba. 

Végigdolgoztam a napot, este fél 9 felé eljöttünk, vissza a hotelba, vacsorázni (az ebéd kimaradt, a biztonsági ajánlásoknak megfelelően a szembe kisbüfében nem mertem enni).
Brokkolival töltött csirkét ettem, nagyon jó volt, pont eltalálták a nyers és az átfőtt állapot közötti tökéletes középutat. Félhullán jóllakva fel a szobába, postot írni már lusta voltam inkább megnéztem az új Chuckot, aztán alvás. 

A mai nap is érdekes volt de azt majd holnap.

4 komment

Címkék: kína iroda harmadik nap bambusz kínai windows

A bejegyzés trackback címe:

https://pio.blog.hu/api/trackback/id/tr511964833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Galat 2010.05.02. 03:05:34

Fajinságos! Viszont rég nem hallottam felőled, meg nem is postolsz. Hát mitmivan?

gabii 2010.05.03. 09:31:28

postot akarunk !!! :DDD

K1sordog 2010.05.03. 14:59:36

Jó lehet kint!
Tényleg írjál már többet, már 3 nap eltelt azóta :D

És ne felejts el egy szép kínai rabszolgalányt hozni nekem!

parizervitéz 2010.05.05. 12:20:19

szerintem elvitték rizskapálni, vagy tornacipőt ragasztani.
esetleg hazazavarták.
süti beállítások módosítása